DiecastXchange Forum banner
21 - 40 of 112 Posts
Kan nog steeds niet geloven dat AA hierbij de handen in de schoot heeft gelegd, terwijl deze regelmatig $1000 aantikt. Ondertussen werken ze aan de 453e versie van de R34, ze zouden er op een gegeven moment elke gemaakte versie van moeten behandelen. Een leger Challengers ook. Als ik bij AA zou werken, zouden de F1, 930's, Countachs en 635's in permanente productie zijn. Heck, zou de Grand Wagoneer hebben gedaan, maar ik denk dat we Jukes nodig hadden.

Ik denk dat ik mijn witte F1 destijds voor ongeveer $180 heb gekregen... Ik vraag me af of je door de luidsprekerroosters van het dashboard op deze nieuwe kunt kijken. Ik zou voor een vulkaanoranje gaan. Benieuwd of betere foto's laten zien of ze de koplampen hebben gerepareerd.

De bling-wielen, als je ze met matte blanke lak spuit, zouden ze de juiste kleur krijgen.
Blij dat iemand de ballen had om dit te zeggen.

Discussion starter · #25 ·
Blij dat iemand de ballen had om dit te zeggen.
Je hoeft geen ballen te hebben, velen van ons denken hetzelfde.

Ze zijn een beetje zoals Polyphony Digital (ontwikkelaar van racegames) met Gran Turismo 7. Ze blijven een enorme hoeveelheid "bijna niemand interesseert het" auto's uitbrengen en slechts af en toe krijg je een favoriet van de fans. Om nog maar te zwijgen van de 10 verschillende versies van een JDM of een Lamborghini die ze maken in plaats van verschillende daadwerkelijke versies van andere auto's, in het bijzonder auto's die ze nog helemaal niet hebben uitgebracht (de Supra Mk4, de Jaguar XJ220, de Gr. B Peugeot 205 om de Heilige Drie-eenheid van de Gr. B te voltooien, om er maar een paar te noemen).
En dat alles zou gemakkelijk uitverkocht raken.

Ze hebben de tools om het goed te doen... ze besluiten het gewoon niet te doen.

Het is niet nodig om stenen te hebben, velen van ons denken hetzelfde.

Ze zijn een beetje zoals Polyphony Digital (ontwikkelingsbedrijf voor racegames) met Gran Turismo 7. Ze blijven een enorme hoeveelheid "bijna niemand interesseert het" auto's uitbrengen en slechts af en toe krijg je een favoriet van de fans. Om nog maar te zwijgen van de 10 verschillende versies van een JDM of een Lamborghini die ze maken in plaats van verschillende daadwerkelijke versies van andere auto's, in het bijzonder auto's die ze nog helemaal niet hebben uitgebracht (de Supra Mk4, de Jaguar XJ220, de Gr. B Peugeot 205 om de Heilige Drie-eenheid van de Gr. B compleet te maken, om er maar een paar te noemen).
En die zouden allemaal gemakkelijk uitverkocht raken.

Ze hebben de tools om het goed te doen... ze besluiten het gewoon niet te doen.
Maar wanneer Lamborghini een andere auto uitbrengt, maken ze daar 7 exemplaren van die nooit een straat zullen zien, laat staan het daglicht, wie zal daar een versie van maken die wij kunnen kopen?

AA maakte vroeger interessante, bereikbare auto's samen met wat high-end spul en zelfs wat buitenbeentjes, zoals hun uitstekende Mad Max-auto's. Nu besteed ik er zelden aandacht aan wat ze maken. Had ik de Bayside Blue R34 moeten kopen, waarschijnlijk wel, maar verder ehh.

Uhm, de rozijn zegt dat de wijnstok een beetje sexy is in paars. Ik zou hem gewoon een bruin interieur geven. Ik keur dit bericht goed. Mijn portemonnee moet nog overtuigd worden, maar ik denk dat ik hem kan overtuigen.

Ik heb een Autoart F1 in zilver. Zou er een van LCD in een andere kleur willen hebben als hij mooi genoeg is. Ik herinner me dat ik hier op DX-forums een UT Models F1 heb gezien die opnieuw gespoten was in atomic orange. Het was zo'n coole kleur voor de F1.
De paarse F1 ziet er tegelijkertijd vreemd en goed uit.

Ik wacht met mijn oordeel tot ik betere foto's zie, maar op basis van deze zie ik dezelfde problemen als toen ze het vorig jaar lieten zien, de overdreven verchroomde velgen. En op de zilveren en blauwe exemplaren ziet de vering er ingezakt uit en zien de voorste wielkasten er raar uit.

Ik vind de bevroren blauwe kleur mooier dan alle kleuren waarin Autoart het heeft gemaakt. Maar tenzij ze het eindproduct verbeteren, wil ik nog steeds liever de Autoart, en er desnoods extra voor betalen. Autoart heeft zich de afgelopen jaren duidelijk gericht op de markten in China en Japan, dat verklaart al die Skylines etc. Maar een heruitgave van de F1 zou overal uitverkopen, het lijkt een no-brainer.

Discussion starter · #31 ·
Van die close-up foto's is de auto over het algemeen best prima, maar de naden zijn behoorlijk open.

Het is nog steeds een prototype, maar de AA ziet er nog steeds uit als de heilige graal van de McLaren F1's voor op de weg. Hoewel het een mooie prijs is als ze deze auto verkopen voor ergens tussen de 200-300, zoals hun gebruikelijke producten.

Ik wilde hier ook posten dat MakeUp ook een McLaren F1 gaat uitbrengen, maar het is een hars, en... voor de gebruikelijke over-the-top prijzen voor deze harsauto's, meer dan 450€ hoor ik. Het ziet er echter waanzinnig goed uit:

Eén ding dat ik niet leuk vind aan de LCD McLaren is de grootte van de vlok. Vergelijk het met de schaalcorrecte vlok op de Make Up. Maar nogmaals, ze hoeven maar één ding goed te doen, namelijk de buitenkant

21 - 40 of 112 Posts