DiecastXchange Forum banner
21 - 40 of 45 Posts
Discussion starter · #25 ·
Het grijs dat ik voor het chassis heb gebruikt, is Halfords Ford Polar Grey. Tamiya Light Gull Grey zou ook moeten werken. Er zijn nogal wat mensen die hun chassis spuiten.

P.s. meer updates onderweg. Heb nu een rollend chassis.

Laatste update.. Ik vind de manier tot nu toe leuk dat de problemen [afgezien van de eerste paar] gebaseerd zijn op het vanaf de grond opbouwen van de auto. Heb nu een rollend chassis om de versnellingsbak en de motor op te plaatsen. Met deze problemen denk ik dat dat de laatste onderdelen zijn die grijs geschilderd moeten worden. Uitgave 16 is de versnellingsbak, dus misschien vereist het wat details. Uitgaven 12 - 15 Achterwielophanging en achterwielen

Bedankt voor de kleur....Ik neem volgende week een paar weken vrij en kan niet wachten om te beginnen. Ik zal die kleur deze week ook halen. Bedankt voor de kleurentip. De jouwe ziet er geweldig uit. Ik wil het chassis ook een beetje ouder laten lijken...

Discussion starter · #31 ·
En dat is het tot nu toe. Begint er nu uit te zien als iets

- Motor erin en licht aangepast
- Radiateur en ventilatoren bevestigd
- Leidingen langs chassis gemonteerd
- Uitlaat bevestigd
- Chassisplaten en vloer bevestigd

Discussion starter · #38 ·
Eindelijk wat updates over de Delorean, sorry jongens.

Ik had het model al maanden niet meer aangeraakt. Problemen kwamen in de post en gingen rechtstreeks in een doos, maar afgelopen weekend heb ik wat tijd gehad om de nieuwste problemen in te halen.

Zo ziet ze er tot nu toe uit:

Problemen 36 - 63

Image

Image

Image

Image

De flux capacitor aangepast door het midden af te vijlen en zwart te schilderen. Ik heb gele paperclips aan de uiteinden toegevoegd en de draadverbinding rood geschilderd.
Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Tijdmachine tot nu toe
Image

Wauw! Geweldig werk tot nu toe.. het is een behoorlijk model van binnen en van buiten. Ik zou graag de sprong wagen, maar het is niet beschikbaar in Canada. Dus ik zal je bouw volgen.

21 - 40 of 45 Posts