DiecastXchange Forum banner
61 - 80 of 115 Posts
Iemand al iets gehoord over die Chinese SP3 die in andere kleuren op de markt komt? Ik heb een voorkeur voor het metallic rood met blauwe stoelen van de Signature-uitvoering, maar als er geen kans is dat die komt, dan neem ik waarschijnlijk die op AliExpress. £62 verzendkosten naar het VK inclusief btw is te mooi om te weerstaan.
Sorry, heb dit nu pas gezien.

Ik denk het niet, voor zover ik weet was dat een kleine productie en misschien niet de extra kosten waard voor een grotere oplage (daar speculeer ik over). Je kunt natuurlijk afwachten, maar voor £62 denk ik dat het het beste is om er nu een te bemachtigen dan er later spijt van te hebben.

Sorry, heb dit nu pas gezien.

Ik denk het niet, voor zover ik weet was dat een kleine productierun en misschien niet de extra kosten waard voor een grotere run (daar speculeer ik over). Natuurlijk kun je afwachten, maar voor £62 denk ik dat het het beste is om er nu een te bemachtigen dan later spijt te hebben.
Geen zorgen, het was meer een algemene vraag, maar bedankt voor het antwoorden. Ik heb uiteindelijk hetzelfde denkproces doorlopen en het heeft gisterenavond de douane verlaten volgens de tracking 🍻

Slechtste scenario is dat ze hem later in metallic rood uitbrengen en ik deze op eBay zet!

ETA Ik had niet gerealiseerd dat deze gepland staan voor release in juni 2025 en in pre-order staan, dus ik heb ze nu geannuleerd.

Heeft iemand een van de 1/43 Bburago WEC hypercars?

Ik heb de BMW en Porsche 963 besteld via AliExpress, dus ik zal foto's plaatsen als ze hier zijn, maar ik vroeg me af wat de algemene mening is?

Ik koop meestal geen 1/43, maar ik ben dol op de BMW hypercar en vind de Porsche leuk, dus ik dacht dat ik wel ergens ruimte kon vinden voor een paar van deze kleintjes.

Ja, de handtekening zou in grijs en rood worden aangeboden. Maar ik denk dat de handtekeningreeks niet meer details biedt dan de reguliere, bijvoorbeeld de sp1 Monza-handtekening had nauwelijks verschil, behalve de doos waarin hij werd geleverd. Misschien zullen ze de handtekeningdetails deze keer verbeteren.

Ja, de handtekening zou in grijs en rood worden aangeboden. Maar ik denk dat de handtekeningreeks niet meer details biedt dan de reguliere, bijvoorbeeld de sp1 Monza-handtekening had weinig tot geen verschil behalve de doos waarin hij werd geleverd. Misschien zullen ze de handtekeningdetails deze keer verbeteren.
Ik hoop dat we misschien ramen krijgen op de Signature-versie en dat zou voor mij prima zijn. Hoe dan ook, op de spionagefoto's op internet waren er meer opties voor de interieurkleuren

61 - 80 of 115 Posts