DiecastXchange Forum banner

AUTOart 1:18 Nissan Skyline (R32) GT-R V.Spec II '94

10K views 14 replies 10 participants last post by  Alex SZ1996  
#1 ·
#2 · (Edited by Moderator)
Geweldige foto's zoals altijd! Dit is een van mijn favoriete Skyline GT-Rs. Ik hou van de wielen en de strakke, relatief onversierde uitstraling van deze auto. De R35 GTR is de enige Aziatische sportwagen in mijn collectie, dus ik moet deze echt een keer aanschaffen!

#7 · (Edited by Moderator)
Mooi!!! Ik heb dit nodig
Image
(Verzendbedrijf is de mijne kwijtgeraakt met $17K aan andere modellen..)
Image
Image
AUTOart heeft de voorkant te lang/te rechtop en blokkerig gemaakt en de hoek van het achterdak is te verticaal, maar het ziet er nog steeds zo goed uit als mijn Kyosho die "kwijt" was.. het enige probleem met de Kyosho is dat ze de achterlichten te groot hebben gemaakt en geen zijruiten op de straatversie of hun BNR32 mallen.. Ik hou van GT-Rs PUNT(Een van mijn vrienden bezit een GT-R Tuning Shop en ik ga er graag heen voor inspiratie)!!!
Image
..en mooie foto's! Alex, soms maak je me bang, we hebben echt bijna allemaal dezelfde modellen (..en houden van Supras)..LOL Goede smaak man!
Image
Image
Image

#11 · (Edited by Moderator)
Hoe zijn modellen ter waarde van $17.000 kwijtgeraakt?
Image
...door een rederij uit Florida te gebruiken om mijn spullen die in Detroit waren opgeslagen, te verzenden naar Dallas/Fort Worth...
Image
Ik weet niet hoe ze items zijn kwijtgeraakt of beter gezegd gestolen?
Image
..maar tijdens die grote ijstorm in december vorig jaar in de VS heeft het transport mijn spullen meer dan drie weken in Chicago in hun opslagcentrum afgeleverd, omdat ze beweerden dat ze niet konden rijden en mijn zending niet sneller ging vanwege andere geplande klussen (Totaal BS.!!!)
Image
...Ik denk dat het daar is gebeurd!?!?!..Dieven.
Image
Image
Image
Zoals ik al zei, ze hebben voor "een deel" van de items betaald, maar ik mis nog steeds zeldzame spullen die ik kocht toen ik voor het eerst in Europa woonde. Dingen zoals mijn AUTOart MB Dealer Edition S-Klasses/CL-Klasse/ AMG 63 S-Klasses/eerste release bugatti Veyrons/zelfs mijn Norev DS21 Citroen/Beide mijn Kyosho Skyline BNR32GT-Rs (ik had de zeldzame rode en veranderde mijn witte in een Spec-II lookalike..en zelfs mijn grijze AUTOart GT-R32)..Veel AUTOarts/Kyoshos/Exotos/PMA en Biantes zijn WEG!!!
Image
Ik zat de hele tijd na dit gebeuren op eBay te kijken. De dieven hadden smaak...
Image
Hier zijn een paar foto's van de GT-Rs en zo...
Image

Dat deed pijn, alleen al door die paar foto's te bekijken...

#14 ·
Welnu, internet staat vol met foto's van u als het gaat om Skyline-diecasts
Image
. Ik ben echt dol op de R32, hij ziet er van allemaal het meest elegant uit. Ik durf te zeggen dat hij er eigenlijk beter uitziet dan de R33. Ik heb 3 R32's in mijn verzameling, 2 Groep A-racers (Calsonic en STP) en ik heb onlangs geluk gehad met het vinden van een SRC-editie in het wit voor een geweldige prijs!

#15 · (Edited by Moderator)
Nou, het internet staat vol met je foto's als het gaat om Skyline-diecasts
Image
Ik ben echt dol op de R32, hij ziet er van allemaal het meest elegant uit. Ik durf te zeggen dat hij er eigenlijk beter uitziet dan de R33. Ik heb 3 R32's in mijn verzameling, 2 Group A-racers (Calsonic en STP) en ik heb onlangs geluk gehad met het vinden van een SRC-editie in het wit voor een geweldige prijs!
Ja, ik ben mijn foto's al een paar keer tegengekomen als ik rondsurf naar foto's :).
Sommige dagen vind ik de R33 mooier dan de R32, en andere dagen is het andersom. Maar ik vind beide auto's erg leuk.
Goede score op de SRC-editie. Ik weet niet wat je hebt betaald, maar goede deals voor Skyline-modellen zijn niet meer gebruikelijk.