Hoe zijn modellen ter waarde van $17.000 kwijtgeraakt?
...door een rederij uit Florida te gebruiken om mijn spullen die in Detroit waren opgeslagen, te verzenden naar Dallas/Fort Worth...
Ik weet niet hoe ze items zijn kwijtgeraakt of beter gezegd gestolen?
..maar tijdens die grote ijstorm in december vorig jaar in de VS heeft het transport mijn spullen meer dan drie weken in Chicago in hun opslagcentrum afgeleverd, omdat ze beweerden dat ze niet konden rijden en mijn zending niet sneller ging vanwege andere geplande klussen (Totaal BS.!!!)
...Ik denk dat het daar is gebeurd!?!?!..Dieven.
Zoals ik al zei, ze hebben voor "een deel" van de items betaald, maar ik mis nog steeds zeldzame spullen die ik kocht toen ik voor het eerst in Europa woonde. Dingen zoals mijn AUTOart MB Dealer Edition S-Klasses/CL-Klasse/ AMG 63 S-Klasses/eerste release bugatti Veyrons/zelfs mijn Norev DS21 Citroen/Beide mijn Kyosho Skyline BNR32GT-Rs (ik had de zeldzame rode en veranderde mijn witte in een Spec-II lookalike..en zelfs mijn grijze AUTOart GT-R32)..Veel AUTOarts/Kyoshos/Exotos/PMA en Biantes zijn WEG!!!
Ik zat de hele tijd na dit gebeuren op eBay te kijken. De dieven hadden smaak...
Hier zijn een paar foto's van de GT-Rs en zo...
Dat deed pijn, alleen al door die paar foto's te bekijken...