DiecastXchange Forum banner
41 - 60 of 98 Posts
Discussion starter · #41 ·
Net een video gezien over golf 2 van de modellen in Canada, hij deed er maar een korte van, maar het ziet ernaar uit dat de groene AM Valkyrie, witte Huracan Perfomante, oranje Revuelto, een paar andere recolours (Groene Urus en een oranje Sian etc.) Op een paar andere video's heb ik een paar opmerkingen gezien over het spotten van golf 2 (1971 240Z, 2003 SVT Cobra, Porsche 550 en een 1955 Merc 190sl convertible) van wat ze hebben opgesomd. De eerste video (Korte vorm) ziet eruit alsof hij al is uitgekozen, dus er zou ruimte kunnen zijn voor de rest...
Bedankt daarvoor. Zo ja, dan denk ik dat de 2e golf binnenkort in mijn lokale winkel in de schappen zal liggen.. Ik krijg wel de hint op basis van wat Sam's Club in hun 2e zending heeft ontvangen.. AM Valkyrie is waarschijnlijk waar ik naar streef, vind de groene Urus niet erg als ze dat in een kleine SUV (bijna 1/20) zouden maken. Verrast om te horen dat de Porsche 550 een comeback maakt, ik ben misschien wel geïnteresseerd, afhankelijk van de kleur. Ik merk wel dat de Maisto-pallet van Costco elk jaar uit 1 of 2 Merc-modellen bestaat en ik hoop echt de 500K en Uhlenhaut ooit te zien.

Ik heb net een video gezien over golf 2 van de modellen in Canada, hij deed er maar een korte versie van, maar het ziet ernaar uit dat de groene AM Valkyrie, witte Huracan Perfomante, oranje Revuelto, een paar andere recolours (groene Urus en een oranje Sian etc.) Op een paar andere video's heb ik een paar opmerkingen gezien over golf 2 spotting (1971 240Z, 2003 SVT Cobra, Porsche 550, en een 1955 Merc 190sl convertible) van wat ze hebben opgesomd. De eerste video (Korte vorm) ziet eruit alsof hij al geplukt is, dus er zou ruimte kunnen zijn voor de rest om er te zijn...
Zag er ook een paar, evenals een gele Countach, de zwarte en gouden Trans Am, nieuwe Broncos, Wrangler en een Porsche GT3. Maar als dat Fase 2 is, dan is het bijna leeggeplukt.

Niets in Costco Reading vandaag :(
Ik belde gisteren de Aberdeen-winkel om te controleren of ze nog steeds gepland stonden om zaterdag in de winkel te arriveren en de vrouw zei dat het in haar systeem stond. Ik vroeg toen of ze een idee had hoe laat ze op de winkelvloer zouden staan en ze zei dat het voor openingstijd zou zijn, omdat ze de levering eigenlijk op vrijdagmiddag zouden krijgen. Ze adviseerde me echter om morgenmiddag terug te bellen om het zeker te weten, dus duimen 🤞🏻

Ik heb gisteren de Aberdeen-winkel gebeld om te controleren of ze nog steeds gepland stonden om zaterdag in de winkel aan te komen en de vrouw zei dat het in haar systeem stond. Ik vroeg toen of ze een idee had hoe laat ze op de winkelvloer zouden liggen en ze zei dat het voor openingstijd zou zijn, omdat ze de levering eigenlijk op vrijdagmiddag zouden krijgen. Ze adviseerde me om morgenmiddag terug te bellen om het zeker te weten, dus duimen 🤞🏻
Auto's zijn in de Aberdeen-winkel en liggen morgenochtend op de winkelvloer 😊

Auto's zijn in de Aberdeen-winkel en zullen morgenochtend in de winkel staan 😊
YESSS! Hier hetzelfde met de vestiging in Thurrock, maar ik zal bellen en dubbel checken, aangezien ze me ofwel vandaag of maandag vertelden wanneer ze hun leveringen krijgen, gelukkig is het al verzonden vanuit hun depot.
Kan niet wachten!

Aangekomen precies 30 minuten nadat je dit had gepost, waren er Valkyries toen je aankwam? Bedankt
Nee, ik denk dat ik de hele voorkant heb gecontroleerd - het is mogelijk dat er een in de halfvolle achtere eenheid zat (ik zag geen e-types of Monza's vooraan, dus de selectie was niet consistent voor en achter). Ik was er minder dan 10 minuten na opening, het zag er niet naar uit dat iemand iets voor mij had gekocht (tenzij het personeel iets voor zichzelf apart had gezet).

Nu hebben ze een enorme 1:10 SF23 (en Red Bull). Ziet er meer dan goed genoeg uit voor een plank voor $50... Ik heb ook de Bandit Trans Am voor een van die 'onbeschermde' modellen in huis voor de lol. Ik heb ook heel wat 'echte' R/C-auto's in de collectie.

Heb net een groene Lamborghini Urus en de zwarte Trans Am opgehaald bij de Aberdeen store 😊 Het leek erop dat ze veel verschillende modellen hadden van de release in september, maar ik had geen tijd om ze uit te zoeken 👎🏻

Discussion starter · #53 ·
Net een groene Lamborghini Urus en de zwarte Trans Am opgehaald uit de Aberdeen winkel 😊 Het leek erop dat ze veel verschillende modellen hadden van de release in september, maar ik had geen tijd om ze uit te zoeken 👎🏻
De zwarte Trans Am is mooi, die heb ik ook gekocht om de blauwe te vervangen die ik in wave 1 kreeg. Ik zou de groene Urus gekocht hebben als hij niet grof onderschaald was. Zo jammer, want de groentint die ze voor de Urus hebben gekozen, ziet er echt mooi uit.

De zwarte Trans Am is mooi, die heb ik ook gekocht om de blauwe te vervangen die ik in golf 1 kreeg
Boooooo.

Blauw >>> Zwart op deze auto. De wielen op de zwarte laten het naar mijn mening echt afzetten tegen de blauwe. Ik heb al twee extra zwarte gekocht/verkocht met een kleine winst. De volgende keer dat ik bij BJs ben (een ietwat regionale versie van Costco) zal ik er waarschijnlijk nog een of twee bemachtigen. Ze doen er meestal ongeveer een maand over om te verkopen, maar het is een gemakkelijke $12 per stuk.

Ik vind het erg leuk hoe mijn aangepaste TA eruit is gekomen. Ik ben geneigd om iets soortgelijks te doen met een Chevelle. Ik moet een betere set wielen vinden voor mijn Maisto 1972 SS. Het wieldesign klopt, maar op de Chevelle hadden de wielen een zilveren midden, de Maisto's zijn volledig verchroomd. Ertl had een veel mooiere versie op hun 1970 Camaro Z/28.

Discussion starter · #55 ·
Boooooo.

Blauw >>> Zwart op deze auto. De wielen op de zwarte laten hem naar mijn mening echt in de steek in vergelijking met de blauwe. Ik heb al twee extra zwarte gekocht / verkocht met een kleine winst. De volgende keer dat ik bij BJs ben (een ietwat regionale versie van Costco) zal ik er waarschijnlijk nog een of twee bemachtigen. Ze doen er meestal ongeveer een maand over om te verkopen, maar het is een gemakkelijke $12 per stuk.

Ik vind het erg leuk hoe mijn aangepaste TA eruit is gekomen. Ik ben geneigd om iets soortgelijks te doen met een Chevelle. Ik moet een betere set wielen vinden voor mijn Maisto 1972 SS. Het wielontwerp klopt, maar op de Chevelle hadden de wielen een zilverkleurig midden, de Maisto's zijn volledig verchroomd. Ertl had een veel mooiere versie op hun 1970 Camaro Z/28.
Haha.. ik koos voor degene die direct herkenbaar is, namelijk Smokey and the Bandit, hoewel ik moet zeggen dat het blauwe thema ook behoorlijk solide is en ik een tijdje geleden een exacte verwijzing daarnaar vond in een van de YT-video's.. Maar ik moet zelfbeheersing oefenen door niet meerdere exemplaren van hetzelfde model te hebben, dus besloot ik afscheid te nemen van de blauwe en de zwarte te houden. Anders zijn beide keepers. Over Maisto's Chevelle gesproken, ik heb zowel oranje/zwart dak als blauw+wit dak. Ik hou van beide evenveel en had moeite om van een van beide afscheid te nemen, maar uiteindelijk maakte ik een moeilijke keuze en hield alleen de oranje, die de wielen heeft (ik weet niet hoe ze heten) die je meestal vindt op de Camaros uit de late jaren 60.

Haha.. ik ging voor degene die direct herkenbaar is, namelijk Smokey and the Bandit, hoewel ik moet zeggen dat het blauwe thema ook behoorlijk solide is en ik een tijdje geleden een exacte verwijzing daarnaar vond in een van de YT-video's.. Maar ik moet zelfbeheersing oefenen door niet meerdere exemplaren van hetzelfde model te hebben, dus besloot ik afscheid te nemen van de blauwe en de zwarte te houden. Anders zijn beide keepers. Over Maisto's Chevelle gesproken, ik heb zowel oranje/zwart dak als blauw+wit dak. Ik hou van beide evenveel en had moeite om afscheid te nemen van een van beide, maar uiteindelijk een moeilijke keuze gemaakt en alleen de oranje gehouden die de wielen heeft (ik weet niet zeker hoe ze heten) die je typisch vindt op de late jaren 60 Camaros.
Ze worden gewoon Rally Wheels genoemd in de Chevy-wereld. Je kon ze krijgen op een heleboel Chevy-modellen (Camaro, Corvette, Impala, Chevelle, El Camino).

Toen Maisto ze in de jaren 90 voor het eerst maakte, maakten ze de versies van 1971 en 1972, hoewel het erop lijkt dat alleen de versie van 1971 nu in productie is. Mijn '72 lijkt eigenlijk roest of uitslag te hebben op iets op een spatbord, maar het is al jaren niet veranderd.

Ik ben geneigd om een volledig blauwe (met zwart dak) te kopen om nog een straatmachine in de stijl van eind jaren 70 te bouwen, vergelijkbaar met mijn blauwe Trans Am die ik heb gemaakt. Ik wou dat het dak niet van plastic was en beter paste en zijruiten achter had.

Gaat misschien vandaag, blijkbaar hebben ze op de 3e een aanzienlijke hoeveelheid ontvangen om zich voor te bereiden op Kerstmis, duimen dat de Mistral en Valkyrie er zullen zijn...

Huzzah! Echt sorry voor de afschuwelijke afbeeldingen (heb geen foto's gemaakt, dus moest toevlucht nemen tot screenshots 😅), maar net voordat mijn ouders me vroegen "Waarom kijk je niet of ze nog modellen hebben". Ik keek haastig waar ze meestal zijn, maar het was niet verrassend dat ze de pallets hadden verwijderd. Gelukkig was er een medewerker aan wie ik vroeg of ze er nog hadden, en 100 modellen waren er nog, maar slechts 10 waren beschikbaar/in de daadwerkelijke winkel en de anderen waren in opslag (dit was de costco in thurrock voor iedereen in het VK die zich afvraagt). Tot mijn verbazing waren er 3 alfa romeo Gulias en een verscheidenheid aan andere klassieke auto's (namelijk de 190 sl die ik ook heb opgepikt). Ik zal zo snel als ik kan een paar goede foto's plaatsen
Image
Image
Image

41 - 60 of 98 Posts