DiecastXchange Forum banner
81 - 96 of 98 Posts
Discussion starter · #81 ·
@jazzy426

Super/hypercar alleen zo te zien (minus de Bronco)?
Ja, de selectie lijkt dit keer wat mager. Veel hypercars maar geen klassieke muscle cars voor zover ik kan zien. In het verleden was er altijd een gezonde mix van moderne hypercars, een of twee Euros/Japanners en een paar van je goede oude klassieke Mustangs, Camaro, Belair, GTO in verschillende wilde kleuren.

Ik probeer de Cheyenne te bemachtigen (zelfs als hij verschrikkelijk is) en nog een Mustang uit 1970, aangezien de mijne zijn voorbumper mist. Kijk wat er gebeurt.

Ik ging gisteren naar mijn lokale winkel en ze hadden er geen.

Ik probeer de Cheyenne te krijgen (zelfs als hij verschrikkelijk is) en een andere 1970 Mustang, want de mijne mist zijn voorbumper. Kijk wat er gebeurt.
Dit was wat er ongeveer een uur geleden in Aberdeen beschikbaar was

Attachments

Discussion starter · #86 ·
De gouden Firebird Trans-am ziet er netjes uit. Ik heb de afgelopen maanden al mijn Amerikaanse muscle car-modellen verkocht die ik bij Costco heb gekocht, maar als de gouden er bij mijn plaatselijke Costco verkrijgbaar is, haal ik die misschien wel. Het lijkt erop dat de distributie van deze Maisto-modellen over de hele wereld tegenwoordig inconsistent en volkomen willekeurig is. Ik kan niet langer verwachten dat de modelselectie die in andere winkels verschijnt, hetzelfde zal zijn als wat ik in mijn plaatselijke filiaal kan verwachten. @Neilyp81 Ik neem aan dat de 13,99 in Britse ponden is? Welke prijs betaalt u, is dat met btw of gewoon 13,99?

Vorig jaar had ik al het gevoel dat Maisto de gouden Firebird zou kunnen maken. Ik kijk ernaar uit om hem te kopen. Gelukkig heb ik de zwarte niet gekocht.

Afgelopen jaar had ik al het gevoel dat Maisto de gouden Firebird zou kunnen maken. Ik kijk ernaar uit om hem te kopen.
Gelukkig heb ik de zwarte niet gekocht.
Eens. Afhankelijk van de voorraad in de winkel pak ik er misschien nog een paar voor de lol. De boomers houden van hun T/A's en met nieuwe kleuren zou ik waarschijnlijk wel wat geld terug kunnen verdienen. Sam's Club heeft een rode variant met gouden wielen.

De gouden Firebird Trans-am ziet er netjes uit. Ik heb al mijn Amerikaanse muscle car-modellen verkocht die ik de afgelopen maanden bij Costco heb gekocht, maar als de gouden er een is die beschikbaar is bij mijn lokale Costco, dan zou ik die kunnen kopen. Het lijkt erop dat de distributie van deze Maisto-modellen over de hele wereld tegenwoordig inconsistent en volkomen willekeurig is. Ik kan niet langer anticiperen dat de modelselectie die in andere winkels verschijnt, hetzelfde zal zijn als wat ik in mijn lokale filiaal kan verwachten.

@Neilyp81 Ik neem aan dat die 13,99 in Britse ponden is? Welke prijs betaal je, is dat met btw of gewoon 13,99?
Ik weet dat je het aan Neil vroeg, maar ik kan net zo goed antwoorden, het is £ 13,99 zoals je zei, maar met btw is het ongeveer £ 16/17 ish. nog steeds een geweldige prijs, dat is zeker

Ik weet dat je het aan Neil vroeg, maar ik kan het ook wel beantwoorden, het is £13,99 zoals je zei, maar met btw is het ongeveer £16/17. nog steeds een geweldige prijs, dat is zeker
Zoals @Zubwithcars heeft gezegd, is de £13,99 zonder btw. Wanneer btw wordt toegevoegd, kost elke auto £16,78, wat nog steeds een geweldige prijs is voor auto's van die grootte en detail

Discussion starter · #92 ·
Zoals @Zubwithcars heeft gezegd, is de £13,99 zonder btw. Wanneer btw wordt toegevoegd, kost elke auto £16,78, wat nog steeds een geweldige prijs is voor auto's van die grootte en detail.
@Zubwithcars
@Neilyp81

Ah, bedankt jongens voor de verduidelijking. Dus ik denk dat iedereen de btw-prijs betaalt, toch? En het bedrag exclusief btw dat zo prominent wordt getoond, is voornamelijk alleen maar voor de show? Ik kan me voorstellen dat iedereen die de prijs exclusief btw wil, het verschil alleen bij de grens kan terugvorderen voordat hij het VK verlaat.

OH MY GOD IK MOET ER ZO SNEL MOGELIJK HEEN!
Exact dezelfde teleurstellende selectie in Thurrock vandaag. Ik wil echter niets nieuwer dan 1995, om eerlijk te zijn - eindeloze moderne Lambo's en Porsches meer voor mij - geef me een F40, originele Countach of De Tomaso Pantera, of op zijn minst wat meer Amerikaanse auto's uit de late jaren 60, vroege jaren 70 - hoopte echt op een Dodge Charger, een Nova of een Chevelle.

Attachments

Ik zal waarschijnlijk een Trans Am en een 350z pakken voor de lol (aangezien ze belachelijk goedkoop zijn), maar we zullen zien wat er verschijnt, als het al verschijnt.

Precies dezelfde teleurstellende selectie in Thurrock vandaag. Ik wil echter niets nieuwer dan 1995, om eerlijk te zijn - eindeloze moderne Lambo's en Porsches vervelen me - geef me een F40, originele Countach of De Tomaso Pantera, of op zijn minst wat meer Amerikaanse auto's uit de late jaren 60 en vroege jaren 70 - hoopte echt op een Dodge Charger, een Nova of een Chevelle.
Eerlijk gezegd, ik zou die 992.2 en de SLS + de Valkyrie die ik vorig jaar gemist heb, wel kunnen gebruiken, maar ik ben het helemaal met je eens.

81 - 96 of 98 Posts