DiecastXchange Forum banner
21 - 38 of 38 Posts
umm, nadat ik de presentatie dia van die foto opnieuw heb gelezen, lijkt er niets te zeggen over die aanstaande releases in 1/18. Er is geen vermelding van de schaal, dus misschien is het logisch om sceptisch te zijn en nog niet van vreugde te dansen... Maar in het verleden heeft AR altijd 1/64 naast 1/18 uitgebracht, dus er is toch hoop? Maar ik ben het waarschijnlijk wel eens met de prijs 😆

Trouwens, die 1/64 AR BMW's zien er schitterend uit! Ik heb maar één 1/64 AR model en het model zit vol met details.

Die zijn te klein voor mij.....ik heb geen kleine handen.
inderdaad, ze zijn klein. Ik hou van het idee van deze ultra gedetailleerde 1/64's, maar ze kunnen wat te klein zijn voor enige aanwezigheid op een plank en ik zou ze helemaal niet durven aan te raken, zodat ik geen fragiele onderdelen eraan zou breken. Erger nog, mijn zicht is door de leeftijd enigszins verslechterd en ik heb eigenlijk een vergrootglas en sterk direct licht nodig om enkele details van deze kleine schoonheden te bewonderen. Ik heb onlangs een Tarmac Works Lexus LS gekregen en het Lexus-embleem ziet eruit als een onherkenbare vlek totdat ik de iPhone camera zoomfunctie gebruikte. Pas toen kon ik het Lexus-embleem duidelijk zien.

umm, nadat ik de presentatie dia van die foto opnieuw heb gelezen, lijkt er niets te zeggen over die aanstaande releases in 1/18. Er is geen melding van de schaal, dus misschien is het logisch om sceptisch te zijn en nog niet van vreugde te dansen...
Image

AR heeft al een handvol BMW's uitgebracht, waaronder trouwens een 1/64 doos voor BMW dealers:

Sommige zijn echt mooi, sommige een beetje sukkelig, maar ik duim echt voor 1/18's. Ik zou moorden voor een geweldige 1/18 E38. De 1/64 is... euhm... oordeel zelf: :D

Image

@pdc ah ja, ik ging zoeken naar Almost Real BMW en dat leidde me ook naar de bovenstaande YT-video. De dealer boxset die daar te zien is, ziet er geweldig uit. Zou nog geweldiger zijn als het 1/18 was, hoewel ik vermoed dat ik moeite zou hebben om het hele pakket door mijn voordeur te krijgen LOL

laten we ons niet te veel vastklampen aan het bruine, eruitziende ding (ik zeg gepolijst) dat op de middenconsole zit, hè. 😆 Zolang ze de buitenkant goed krijgen, denk ik dat dat alles is wat telt op een 1/64 hehe

Slechter, mijn zicht is door de leeftijd enigszins achteruitgegaan en ik heb eigenlijk een vergrootglas en sterk direct licht nodig om enkele van de details van deze kleine schoonheden te bewonderen.
Jij en ik ook bro. Hoe mooi 1/64 en 1/43 ook zijn..... het feit dat ik een vergrootglas moet pakken, verscheurt me tot op het bot.

GEEF MIJ GROTE 1:18.....

Jij en ik ook, bro. Hoe mooi 1/64 en 1/43 ook zijn..... het feit dat ik een vergrootglas moet pakken, verscheurt me tot op het bot.

GEEF ME GROTE 1:18.....
Ze zien er goed uit en sommigen komen zelfs in mooie verpakkingen, zoals zittend op een lederen basis en zo. Maar als een van die ingewikkelde onderdelen eraf valt, zal het een hele klus zijn om ze weer vast te maken. Twee van de DCM Mercedes W100 Pullman die ik een tijdje geleden ontving, hebben allemaal losse ruitenwissers en het was voor mij bijna onmogelijk om ze weer vast te maken. Zelfs met het juiste pincet hielpen mijn trillende handen niet, maar het lukte me uiteindelijk om ze weer vast te lijmen.

Ik heb de 2e en 3e generatie Toyota Century in 1/64 en ze zien er absoluut prachtig uit. Maar ergens zijn ze niet groot genoeg om mijn jeuk te krabben en ik verlang nog steeds naar de 1/18 versie ervan. Het is bijna hetzelfde gevoel als je een voorproefje krijgt van gratis eten in je lokale supermarkt en dat maakt dat je meer wilt.

21 - 38 of 38 Posts