DiecastXchange Forum banner

Blitzway "Back to the Future II" 1/6e schaal Delorean

624 views 5 replies 5 participants last post by  Jersey_Devil  
#1 ·
Twee jaar geleden plaatste ik in deze algemene discussiethread over Hot Toys' 1/6e "Back to the Future" Delorean en er was veel interesse, hoewel de prijs (in de lage $800's) en de niche-aard betekenden dat geen enkele DX'er toegaf er daadwerkelijk over na te denken er een te kopen:

Hot Toys "Back to the Future" Delorean

Nu heeft Blitzways de aanstaande release aangekondigd van zijn eigen 1/6e Delorean, dit keer gebaseerd op de BTTF II-versie en, om het bot te zeggen, het belooft de Hot Toys-release uit het water te blazen.

Image

Ik ga geen tijd verspillen met het opsommen van alle functies; in plaats daarvan zal ik gewoon hun aankondigingsvideo plaatsen (minder dan anderhalve minuut lang) en u de spectaculaire mogelijkheden laten ontdekken:

Blitzway Officiële Delorean Video

Natuurlijk betekenen al die functies (waarvan verschillende automatisch werken zodra ze worden geactiveerd) een hogere prijs, maar met $999 USD is het minder dan die toevoegingen zouden kunnen impliceren. Er is een aanbetaling van $100, maar bestellingen vóór 19 april 2025 leveren drie bonusartikelen op - een zweefbord op schaal (zoals degene die Michael J. Fox in de film "reed") dat tevens dient als bediening voor de geautomatiseerde functies die worden genoemd, en twee kentekenplaten, één in titanium (weet niet of het echt dat materiaal is) en één met de klassieke "OUTATIME".

Hier is ook een (p)preview:

Preview/Review van Blitzway BTTF II Delorean

#2 ·
Ik ben de doelgroep voor dit product en ik ben er absoluut dol op. Het is gewoon ongeveer 100% meer dan ik op dit moment zou kunnen besteden, ongeacht de ruimte, waar ik weet dat ik het niet zou kunnen plaatsen.

Ik heb de 1/87, 1/64, 1/18, 1/15 en 1/10 versies, maar op dit moment een duizendje daaraan uitgeven, zou gewoon onverstandig zijn.

Dat gezegd hebbende, ik ben er absoluut dol op (en mijn liefde voor de film is de reden waarom ik net een paar BTTF Toyota's heb gekocht).

#4 ·
Hé Red! Ik kijk ernaar uit om deze te zien! Ik heb die van Hot Toys gezien, want we gaan vaak naar een winkel waar we onze Hot Toys bestellen. Dit ding moet episch zijn!!! Bedankt voor het delen! :D 🥂 🥂

#5 ·
Wauw, ziet er geweldig uit!!! 1k is een flinke uitgave, maar het ziet eruit als een geweldig model en goede waarde voor wat je krijgt. Ik kijk ernaar uit om wat foto's en recensies van klanten te zien. Het is het soort model dat vrij snel uitverkocht is!

#6 ·
Zal er een vitrinekast voor dit model worden aangeboden? Met alle mechanische onderdelen blootgesteld, zou dat een nachtmerrie zijn om af te stoffen.
Uitstekend punt, maar helaas, nee. Het lijkt erop dat alle gegadigden ook de kosten moeten meerekenen voor de aanschaf van een enorme acryl behuizing - of VEEL regelmatig moeten afstoffen!

Wow, ziet er geweldig uit!!! 1k is een flinke uitgave, maar ziet eruit als een geweldig model en goede waarde voor wat je krijgt. Ik kijk ernaar uit om enkele foto's en beoordelingen van klanten te zien. Het is het soort model dat vrij snel uitverkocht is!
Yep. Een snelle check op YouTube laat VEEL interesse zien en berichten die de release ervan melden, maar weinig echte beoordelingen, naast die welke ik in mijn oorspronkelijke bericht hierboven heb gelinkt.