DiecastXchange Forum banner
302 views 11 replies 6 participants last post by  Addiction  
#1 ·
Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Model - Cadillac ESCALA

Schaal - 1/18

Over - Fantastische oude concept luxe auto. Ik hou van de design taal van deze auto. Het luxueuze interieur en de open kas maken de auto echt premium.

Voordelen - diecast, geweldige houding, functionele ophanging, echt gedetailleerd interieur, accessoire bagage. Echt gedetailleerde velgen.
premium verpakking.

Nadelen - de motorkap gaat niet open. Gezien al deze details beschouw ik dat als een enorme misser.

meer over de auto

Bedankt voor het kijken

#7 ·
Prachtig model en je foto's zijn uitstekend. Ja, het is jammer dat de motorkap niet opengaat, maar een extra functie van deze auto die ik wil noemen, is dat de bodem van de bagageruimte omhoog komt wanneer de achterklep wordt geopend.
Inderdaad, een behoorlijk chique presentatie, maar vreemd genoeg lijkt het de laadruimte te verminderen.

#8 ·
Ik hou erg van de esthetiek van dit concept, hoewel ik hiervoor niets van dit model wist. Grappig aan sommige conceptauto-modellen is dat ze de neiging hebben om een verborgen motorruimte te hebben. Misschien heeft de conceptauto zelf nog geen draaiende motor en was het destijds een geheim toen het schaalmodel werd besteld, zodat er geen motor getoond kon worden?

#10 ·
Ik hou wel van de esthetiek van dit concept, ook al wist ik niets van dit model af. Grappig is dat sommige conceptauto-modellen de neiging hebben om een verborgen motorruimte te hebben. Misschien heeft de conceptauto zelf nog geen draaiende motor en was het destijds een geheim toen het schaalmodel werd besteld, zodat er geen motor getoond kon worden?
Je hebt een interessante vraag opgeworpen. Ik weet niet genoeg over de Escala om je te kunnen vertellen of deze met een motor was uitgerust, maar het is niet ongebruikelijk dat een conceptauto zonder motor wordt gemaakt.

#9 ·
Zo'n stijlvol model en was een van de concepten voor Cadillac styling voor het afgelopen decennium of zo. Ik heb er een paar jaar geleden een gekregen en moet hem nog fotograferen. Zoals je foto's.

• Like
Reactions: Addiction
#12 ·
Zo'n stijlvol model en was een van de concepten voor Cadillac-styling voor het afgelopen decennium of zo. Ik heb er een paar jaar geleden een gekocht en moet hem nog fotograferen. Zoals je foto's.
Ik waardeer de feedback, dank u. De auto is behoorlijk stijlvol en zorgt ervoor dat ik nog meer zin krijg in een handmatige CTS-V.