DiecastXchange Forum banner

Hallo, en advies over Mira.

2.3K views 23 replies 8 participants last post by  gertman2000  
#1 ·
Hallo allemaal. Ik ben nieuw in de groep en ook in het verzamelen. Zoals mijn bijnaam zegt, ben ik dol op modelauto's.

In mijn land, Guatemala, is de grote verscheidenheid aan merken die er zijn niet gemakkelijk te vinden, de meest voorkomende zijn Maisto, bBurago en Jada. Daarom ben ik me gaan wagen aan eBay-veilingen, zowel voor mijn verzameling als om ze door te verkopen. Voordat ik begon met bieden, deed ik onderzoek op internet. Het weinige dat ik weet over merken, komt van vrienden en wat ik op internet kon vinden. Ik zocht naar de beste merken, maar het was niet in me opgekomen om te zoeken naar welke ik moest vermijden. In dit forum vond ik verschillende threads die wezen op de slechte kwaliteit van Mira, en ik heb al verschillende Mira's onderweg 😕. Hun uiterlijke verschijning is erg aantrekkelijk, en ik zocht op internet naar close-up foto's van degenen waarop ik wilde bieden en ontdekte dat ze inderdaad goede details hadden. Ook had een vriend me ooit verteld dat als ik een auto uit Duitsland, Italië, het Verenigd Koninkrijk, Frankrijk en Spanje vond, ik die moest kopen omdat hij zeker goed is.

Kunnen jullie me alsjeblieft meningen en advies geven? Ik ben nog steeds actief in een paar schijnbaar mooie Mira-veilingen.

#2 ·
Hallo,

Welkom op het forum!

Mira heeft al jaren geen modellen meer gemaakt, ik wil je dromen hier niet verpesten, om eerlijk te zijn, ze zijn niet erg goed! Ze zijn een low-end / budget maker. Oké om te beginnen met de hobby als je jong bent, maar je zult al snel zien dat andere makers veel meer details bieden. Het hangt af van de kosten die je betaalt voor de Mira's, als het veel geld is, zul je waarschijnlijk teleurgesteld zijn. Als je onze Hobby Headlines forums hieronder bekijkt, krijg je een idee van de huidige makers die populair zijn en betere gedetailleerde modellen aanbieden.