DiecastXchange Forum banner
101 - 112 of 112 Posts
Myślę, że wygląda świetnie w zielonym! I to także XP5 (samochód, który osiągnął 240 mil na godzinę, K8 MCL)
 
  • Like
Reactions: Venom and BK1
Cześć wszystkim,

To mój pierwszy post, dołączyłem dzisiaj.

Wysłałem e-mail do LCD kilka tygodni temu, wciąż czekam na odpowiedź:

"Cześć,

Rozumiem, że produkujecie teraz model McLarena F1 w skali 1/18. Dobra robota!

Czy mogę zasugerować, abyście przyspieszyli produkcję srebrnego koloru (technicznie zwanego "srebrem magnezowym")?
Był to najpopularniejszy i najbardziej rozpoznawalny kolor McLarena F1.

Mój ojciec był kierownikiem produkcji McLarena F1/GTR/GT/LM. Widziałem również wasz fioletowy kolor, ale to technicznie niepoprawne, ponieważ ten fioletowy kolor pojawił się tylko w grze wideo. Nie sądzę, żeby to sprzedało wam wiele egzemplarzy. Był fioletowy samochód, który należał do George'a Harrisona, jednego z "The Beatles" (grupy popowej), ale jego samochód był znacznie ciemniejszy niż ten, który produkujecie. (Proszę zobaczyć załączone zdjęcia.) Myślę, że srebro będzie dla was najlepiej sprzedającym się modelem. Jeśli zrobicie wersję "LM" lub "GTR" (wyścigową) samochodu, myślę, że pomarańczowy będzie najlepiej sprzedającym się kolorem. Proszę wybaczyć moje myśli, po prostu staram się pomóc wam sprzedać więcej egzemplarzy!

Kolory oryginalnych samochodów można zobaczyć tutaj (Link ograniczony przez administratora)

Dziękuję i najlepsze życzenia,

Will."

你好,

我了解到你们现在正在生产一辆 1/18 比例的迈凯伦 F1 公路车模型。干得好!

我可以建议你们加快银色(技术上称为“镁银”)的生产吗?这是迈凯伦 F1 公路车最受欢迎和最受认可的颜色。

我父亲是生产经理。我也见过你的紫色,但这在技术上是不正确的,因为这种紫色只出现在电子游戏中。我认为这不会为您出售很多单位。有一辆紫色的汽车,属于“甲壳虫乐队”(流行乐队)之一的乔治·哈里森,但他的汽车的紫色比您生产的汽车深得多。 (请参阅附图。)我认为对于您来说,银色将是该型号的最畅销产品。如果您制造“LM”或“GTR”(赛车)版本的汽车,我认为橙色将是您最畅销的颜色。请原谅我的想法,我只是想帮助您销售更多单位!

您可以在这里看到原车的颜色:

谢谢你并致以最美好的祝愿,

将要.

Image

Image

Image

Image


Mam nadzieję, że coś dobrego z tego wyniknie, jeśli władze w Chinach nie ocenzurowały mojej wiadomości do producenta, a LCD faktycznie ją otrzymało i przeczytało!

Film na YouTube zatytułowany "INSIDE George Harrison's Custom McLaren F1 worth $30m!" pokazuje kolor McLarena F1 George'a Harrisona. Kolor wydaje się być "jaśniejszy" niż obrazy, które wysłałem do LCD, ale jest to wynikiem nagrania wideo w świetle fluorescencyjnym. Koła tego samochodu były również czarne. Czy ktoś ma już fioletowego F1 i może pokazać rzeczywisty kolor? Ogromne metaliczne płatki w przykładach "przedprodukcyjnych" są niedokładne dla modelu "skala". Rozumiem od sprzedawcy na Aliexpress, że dostawy tego koloru miały miejsce w październiku.

Jeśli uda im się wyeliminować kilka wad, wydaje się, że LCD byłby świetnym zakupem, jak na tę cenę. Jedynym innym modelem F1 w skali z otwieranymi panelami bocznymi (o którym wiem) jest 1/12 Scale Paul's Model Art/Minichamps (nawiasem mówiąc, na eBayu jest na sprzedaż bardzo ładny, ulepszony, żółty model mniszka lekarskiego. Jest nawet wyposażony w wyjątkowo rzadką kalkomanię "GTR"! ;)). LCD należy pochwalić za ich wysiłki. Ich zestaw bagażu w skali również wygląda świetnie.

Wszystkiego dobrego,

Will.
 
@Willtord Witam i witamy! (y)

Myślę, że LCD raczej nie zmieni swoich planów dotyczących specyfikacji kolorów. Będą jednak "doić" tę formę, wydając co drugi kolor, w którym pomalowano 1:1 F1 - wierzę, że możemy nawet dostać bordowego F1 pana Beana (dwukrotnie zniszczonego).

To robi każdy producent modeli samochodów, więc nie martw się, srebrna specyfikacja pojawi się w pewnym momencie. I jestem skłonny założyć się, że te modele zostaną wyprzedane, niezależnie od koloru, nawet w kolorach fantasy.
 
Srebro jest następne. Co się dzieje z tą OKROPNA czarną linią progu? Wygląda na to, że uderzyła w próg zwalniający przy prędkości 130 km/h.
 
Szczerze mówiąc, im więcej tego widzę, tym bardziej jestem tym rozczarowany. Patrząc na ten widok z profilu, przedni nadkole jest dziwnie rozciągnięty, za kołem jest ogromna szczelina. Myślę, że to sprawia, że nos jest trochę za długi w porównaniu do prawdziwego samochodu. Było to może mniej zauważalne w XP5, ponieważ ma ciemniejszy kolor, ale wybija się z jaśniejszym kolorem.

Czuję również, że tylny pokład jest za długi, coś jest nie tak w tym obszarze. Na tym zdjęciu 1:1 linia dachu spotyka się z tylnym pokładem mniej więcej nad środkiem tylnych kół. Na zdjęciu powyżej dach spotyka się z tylnym pokładem znacznie bardziej z przodu.
 
Też czuję, że tylna część jest za długa, coś jest nie tak w tym obszarze. Na tym zdjęciu 1:1 linia dachu spotyka się z tylną częścią mniej więcej nad środkiem tylnych kół. Na zdjęciu powyżej dach spotyka się z tylną częścią znacznie bardziej z przodu.
Dobrze zauważone!
Tak, rozstaw osi wydaje się rozciągać nieco dalej niż powinien. :unsure:

Nie oczekuję absolutnej perfekcji w moich modelach samochodów, ale takie rzeczy są trochę niepokojące do oglądania. o_O

To wszystko może być spowodowane tym, że zdjęcie jest zniekształcone. Albo przynajmniej mam taką nadzieję. Poczekam, aż ktoś dokona dokładnego porównania z AA, zanim zdecyduję się na zakup.
 
Szczerze mówiąc, im więcej tego widzę, tym mniej jestem tym zachwycony. Patrząc na ten widok z profilu, przedni nadkole jest dziwnie rozciągnięte, za kołem jest ogromna szczelina. Myślę, że to sprawia, że nos jest trochę za długi w porównaniu do prawdziwego samochodu. Być może było to mniej zauważalne w XP5, ponieważ ma ciemniejszy kolor, ale wyróżnia się jaśniejszym kolorem.

Czuję również, że tylny pokład jest za długi, coś jest nie tak w tym obszarze. Na tym zdjęciu 1:1 linia dachu spotyka się z tylnym pokładem mniej więcej nad środkiem tylnych kół. Na zdjęciu powyżej dach spotyka się z tylnym pokładem znacznie bardziej z przodu.

Image
Myślę, że przednie koła mogą być skręcone na tym zdjęciu. Koło wygląda na trochę owalne

Na tym zdjęciu tak nie wygląda

Image
 
Myślę, że przednie koła mogą być skręcone na tym zdjęciu. Koło wygląda na nieco owalne

Na tym zdjęciu tak nie wygląda
Być może masz rację co do skręconego koła. Nadal uważam, że kształt łuku jest zbyt długi, a przód łuku nie opada tak pionowo, jak powinien. Fiolet do pewnego stopnia to ukrywa, podobnie jak zieleń. Ale na srebrnym jest to dość zauważalne.
 
To wszystko może być spowodowane zniekształceniem zdjęcia. Przynajmniej mam taką nadzieję.
Jak? Znam się trochę na teorii fotografii i nie wiem, jak to może być oparte na umiejscowieniu obiektu i tym, co widzę. Wyobrażam sobie, że firma próbująca sprzedać to kolekcjonerom zatrudniłaby fotografa, który wie, jak robić zdjęcia produktów. Chcesz to rozwinąć?

Myślę, że przednie koła mogą być skręcone na tym zdjęciu. Koło wygląda trochę owalnie
Tak jest. Obręcz nie jest idealnie okrągła i na boku opony, bliżej środka samochodu, widać odbicie światła.

Możesz mieć rację co do skręconego koła. Nadal uważam, że kształt łuku jest zbyt długi, a przód łuku nie opada tak pionowo, jak powinien. Fiolet w pewnym stopniu to ukrywa, podobnie jak zieleń. Ale na srebrnym jest to dość zauważalne.
Dobry komentarz na temat tylnego pokładu i nosa, ale no weź ;) To jest dość zauważalne?

Image
Image
 
Dobry trop w sprawie tylnego pokładu i nosa, ale no dalej ;) To jest dość zauważalne?
To proporcja łuku - wysokość vs. długość. Myślę, że jest niewielka różnica w przyciętym zdjęciu, które zamieściłeś, ale także z przodu łuku (nie z tyłu na twoim zdjęciu): 1:1 jest pionowe, gdy sięga do dołu, na LCD nie schodzi pionowo, więc dostajesz większą szczelinę przed oponą. A góra łuku jest zbyt blisko opony.
Myślałem, że to może być wysokość jazdy, i to może być element, ale tak naprawdę nie sądzę, żeby wysokość splittera i progu była szczególnie niska na zdjęciu modelu.

Mówię zauważalne, co oznacza, że "wyróżnia się jako błędne", niekoniecznie, że można natychmiast zobaczyć poszczególne szczegóły, które składają się na to, że jest błędne.
Istnieją inne szczegóły, które są wyraźnie błędne, ale mniej oczywiste, np. dolna część otworów wentylacyjnych na drzwiach - dolna część jest zbyt zakrzywiona na modelu i powinna być uniesienie do linii zagięcia na samych drzwiach, podczas gdy uniesienie na modelu jest tam, gdzie panele się łączą. Ale zauważyłem to dopiero wtedy, gdy dokładnie przyjrzałem się zdjęciu 1:1. Kształt nadkola, w moich oczach, jest dość oczywisty, nawet w izolacji.
 
@spikyone człowieku, masz dobre oko. Przełączałem się między 1:18 a 1:1 przez ostatnie kilka minut, ale nie mogę powiedzieć, żebym zauważył, że jest to ewidentnie błędne. Chociaż jest źle, nie da się temu zaprzeczyć. I myślałem, że to ja zauważam rzeczy, które inni ludzie pomijają 😅 Zaryzykowałbym stwierdzenie, że różnice w kształtach łuków mogą być ustępstwami ze strony twórców modeli, aby zrobić miejsce dla swobodnie obracających się kół. Ale to tylko moja teoria. Nie wiem, dlaczego mieliby je robić inne niż 1:1 i często tak jest.

Dzięki za zrujnowanie mi boku LCD, swoją drogą :ROFLMAO: Kiedy wspomniałeś o otworach wentylacyjnych i wzroście (co swoją drogą jest dokładnie takie samo w F1 Autoarta, zastanawiam się dlaczego... :unsure: :ROFLMAO:) zacząłem się uważnie przyglądać i zauważyłem wybrzuszenie, które ma kontynuować kształt skrzydełka poza drzwiami, które nie jest tak wyraźne jak w 1:1:

Image
Image


Musi być dość trudno zrobić to dobrze w odlewie metalowym 1:18... Ale znowu, identyczne jak Autoart. I razem z niewłaściwym kształtem panelu drzwi ('wzrost') dość rozczarowujące dla mnie, ponieważ jest to najbardziej uderzająca, emblematyczna cecha konstrukcyjna tego, w przeciwnym razie, oswojonego samochodu. No cóż 😅
 
101 - 112 of 112 Posts