DiecastXchange Forum banner
21 - 40 of 98 Posts
Discussion starter · #21 ·
Mijn nieuwsgierige geest doet me nadenken over de keuzes voor producten die naar Costco en anderen gaan.
Is het vanwege grote stapels onverkochte modellen?
Ik betwijfel of dat onverkochte of geretourneerde producten zijn, aangezien zowel Costco als Sam's CLub elk hun eigen speciale verpakking krijgen. Ervan uitgaande dat het onverkochte producten zijn die naar de fabriek worden teruggestuurd, zou iemand ze opnieuw moeten verpakken. De voorraad ziet er elk jaar fris uit, met recente releases of oudere modellen in een nieuw kleurtje. Ze willen waarschijnlijk dat hun voorraad er fris en aantrekkelijk uitziet en je zult altijd een aantal interessante kleurkeuzes vinden op sommige van de oudere opnieuw uitgebrachte modellen. Die opvallende kleuren zorgen ervoor dat ik er elke keer dat ik er langs loop een paar wil bemachtigen, maar ik heb geleerd om de drang te weerstaan 😆

Uit ervaring weet ik dat elke golf ongeveer 13 of 14 verschillende modellen bevat. Met assortimenten van Europeanen, een gezonde mix van oude en nieuwe Amerikanen, een paar vrachtwagens, SUV's of politieauto's... en niet te vergeten de Datsun 240Z en Nissan 350Z 😁

Het is wild om de 993 te zien. Ik had er misschien in 1996-7 een lichtblauwe. Ik had hem onder mijn bed en mijn moeder stapte erop en brak het frame van de voorruit.
De 993 Cabrio is een interessante keuze voor dit jaar. Als ik me goed herinner, hebben die velgen een iets andere grijstint dan de oude? Ik zou erg in de verleiding komen om er een te kopen als ik de cabrio van UT models nog niet had.

De 993 Cabrio is een interessante keuze voor dit jaar. Als ik me goed herinner, hebben die velgen een iets andere grijstint in vergelijking met de oude? Ik zou erg in de verleiding komen om er een te kopen als ik de cabrio van UT models nog niet had.
Het komt overeen met mijn herinnering aan de wielen van mijn blauwe. Als het een coupé was, zou ik er uit principe nog een kopen, omdat het zo goedkoop is.

Gezien hoe populair de AA Diablo is, ben ik geschokt dat ze die niet opnieuw hebben uitgebracht. Ze hebben de gewone, de jubileum- en de Jota gedaan, als ik me goed herinner.

Discussion starter · #23 ·
Het komt overeen met mijn herinnering aan de wielen van mijn blauwe. Als het een coupé was, zou ik er uit principe nog een kopen, omdat het zo goedkoop is.

Gezien hoe populair de AA Diablo is, ben ik geschokt dat ze die niet opnieuw hebben uitgebracht. Ze hebben de gewone, de jubileum- en de Jota gedaan, als ik me goed herinner.
Ze hebben een paar jaar geleden de zwarte Diablo SV gedaan. Ik had precies dezelfde en heb hem verkocht, dus ik was niet van plan hem opnieuw te kopen. Ik zou echter wel geïnteresseerd zijn als ze een groene 30SE of misschien een blauwe Jota doen.

Discussion starter · #27 ·
Zag deze van mijn laatste bezoek en was van plan ze te kopen. Is de kwaliteit goed? Ik hoop het, aangezien Bburago een behoorlijke standaard heeft.
Ik denk dat ze best behoorlijk zijn. Ik ben niet in F1 geïnteresseerd, dus ik heb me er niet mee beziggehouden, maar ik denk dat ze vergelijkbaar zijn met de meeste andere budget 1/43's en zeker het bekijken waard.

Discussion starter · #28 ·
Een paar vondsten van mijn lokale Sam's! Ik ben echt enthousiast dat ik de Smokey and the Bandit lookalike Trans Am heb gevonden!
De zwart/gouden Trans Am ziet er naar mijn mening beter uit dan de blauwe. Costco heeft alleen de blauwe, dus geweldig als je zowel Sam's als Costco in je stad hebt en degene kunt kiezen die je echt leuk vindt. Ik heb nieuws gezien over Sam's die al hun 2e golf heeft ontvangen, inclusief de AM Valkyrie. Ik zou er zeker een willen hebben voor de prijs van Costco. Ik wacht nog steeds geduldig tot onze lokale Costco-winkel de 2e zending ontvangt.

Voor degenen die toegang hebben tot BJ's Wholesale Clubs, hebben ze de zwarte / gouden TA. Ik heb net een paar gekocht, een om te bekijken en dan een om (hopelijk) te flippen om te compenseren.

Ik zal Costco met mijn vrouw een keer moeten bekijken, want ik denk dat ik de blauwe TA leuk zou vinden om mee te knutselen als een goedkope manier om mijn tenen in de modding-wereld te steken. Een set GMP/ACME Drag-wielen, wat werk aan de achtervering en ik kan die klassieke, luchtgeveerde jaren 80 streetmachine-vibe krijgen.

Costco heeft ook de zwarte/gouden TA.
Ik ging naar mijn lokale Costco om een blauwe TA te pakken (ik wil er een "Street Machine" uit de jaren 70-80 van bouwen) en ze hadden helemaal geen Maisto. (trieste trombone)

Hopelijk krijg ik dichter bij Kerstmis iets. Ik ben ook gebeten op mijn flipping, denk ik. Ik heb de mijne ingesteld op waarvoor ze worden verkocht en nada. Ik heb de bon bewaard, dus als ik dichter bij het retourvenster kom en het is niet verplaatst, dan breng ik het gewoon terug.

Ik ging naar mijn lokale Costco om een blauwe TA te pakken (ik wil er een "Street Machine" uit de jaren 70-80 van bouwen) en ze hadden helemaal geen Maisto. (trieste trombone)

Hopelijk krijg ik dichter bij Kerstmis iets. Ik ben ook gebeten op mijn flippen, denk ik. Ik heb de mijne ingesteld op waar ze voor verkopen en nada. Ik heb de bon bewaard, dus als ik dichter bij het retourvenster kom en het is niet verplaatst, dan breng ik het gewoon terug.
Ik merkte dat niet alle Costcos in mijn omgeving ze hebben. Mijn lokale heeft ze niet, maar een andere verder weg heeft er nog een paar.

Het viel me op dat niet alle Costcos in mijn omgeving ze hebben. Mijn lokale heeft ze niet, maar een andere verder weg heeft er nog een paar.
Er is er eigenlijk maar één in de buurt. Ik heb een vriend gevraagd om voor me te kijken in zijn lokale winkel. Kijk wat er gebeurt.

Einde van golf 1 denk ik... nog maar een paar over :)

View attachment 322121
Net een video gezien over golf 2 van de modellen in Canada, hij deed er maar een korte van, maar het ziet ernaar uit dat de groene AM Valkyrie, witte Huracan Perfomante, oranje Revuelto, een paar andere herkleuringen (groene Urus en een oranje Sian etc.) Op een paar andere video's heb ik een paar opmerkingen gezien over het spotten van golf 2 (1971 240Z, 2003 SVT Cobra, Porsche 550 en een 1955 Merc 190sl cabriolet) van wat ze opsomden. De eerste video (Korte vorm) ziet eruit alsof hij al gepakt is, dus er zou ruimte kunnen zijn voor de rest...

21 - 40 of 98 Posts